معرفی دلینو
نوشته شده توسط : حمیده اخضری

معرفی دلینو

مردم علاقه زیادی به خرید اینترنتی از جمله خرید غذا به صورت آنلاین دارند. شما می توانید در سایت دلینو غذا مورد علاقه خود را سفارش دهید و در کمترین زمان در منزل و یا محل کار خود آن را تحویل بگیرید. این سایت یک سیستم هوشمند است که به صورت مستقیم به رستوران ها و فست فود ها متصل است ، زمانی که می خواهید سفارش خود را ثبت کنید موجودی غذا ، زمان اماده شدن و همینطور تحویل آن را نیز می توانید مشاهده کنید و در صورتی که غذا مورد نظر موجود نباشد به شما اطلاع داده می شود.

این سایت و اپلیکیشن توانسته با این سیستم و همینطور بروزرسانی هایی که به صورت مداوم انجام می شود تعداد مشتریان خود را افزایش دهد. این نوع از خدمات که شما به صورت مستقیم به سیستم رستوران و یا فست فود ارتباط دارید باعث می شود تا سفارش شما با کمترین خطا و در سریعترین زمان به شما تحویل داده شود. شما می توانید هزینه غذا را به جز بار اول که باید به صورت آنلاین پرداخت کنید در دفعات بعدی به صورت نقدی و یا کارتخوان در محل خود پرداخت کنید.

ثبت سفارش در دلینو

برای ثبت سفارش در دلینو برای اولین بار شما باید شماره تماس خود را در سایت و بخش ثبت نام وارد کنید. سپس به شماره همراه شما یک کد ارسال می شود و با وارد کردن کد وارد بخش سفارش می شوید. شما می توانید نزدیکترین و یا پرسفارش ترین رستوران ها و یا هر بخشی که به آن علاقه مند هستید را انتخاب کنید. 

بعد از اینکه سفارش غذا خود را ثبت کردید. 

اگر سفارش شما دچار مشکل خاصی باشد ب اشما تماس گرفته می شود ودر صورت عدم پاسخگویی ممکن است سفارش شما کنسل شده ومبلغ پرداخت شده به حساب کاربری ایجاد شده در سایت انتقال داده شود.اگر شما سفارش خود را ثبت نمایید امکان تغییر و لغو آن را نخواهید داشت پس به یاد داشته باشید بعد از اینکه کاملا از انتخاب خود مطمئن شدید دکمه ثبت را بزنید. در صورتی که سفارش شما موجود نباشد با شما برای تغییر و یا حدف غذا تماس گرفته خواهد شد. در صورت قبت سفارش اگر گران تر باشد باید هزینه را پرداخت کنید و اگر هزینه سفارش شما کمتر باشد مبلغ به حساب شما برگردانده می شود. 

همچنین شما می توانید در چندین رستوران سفارش خود را ثبت کنید و هر رستوران و یا فست فودی که مد نظر شما است غذا را انتخاب کنید. در این حالت برای هر سفارش شما فاکتور جداگانه صادر می شود و به صورت جداگانه برای شما ارسال خواهد شد.

اگر رستورانی و یا فست فودی که شما انتخاب می کنید از محدوده ارسال پیک رستوران خارج باشد سفارش شما با صلاح دید رستوران از طریق پیک و یا آژانس برای شما ارسال خواهد شد و هزینه جداگانه ای در این رابطه بنا بر مسافت از شما دریافت خواهد شد. اگر آدرس شما اشتباه باشد و یا در محل سفارش خود نباشید سفارش شما برگشت خورده و مبلغ به حساب شما برگشت داده نخواهد شد. پس در هنگام سفارش دقت داشته باشید تا آدرس دقیق خود را ثبت کنید. 

یکی دیگر از امکانات سایت دریافت حضوری و در محل است. شما می توانید سفارش خود را ثبت کنید و گزینه تحویل حضوری را فعال نمایید.  اما سفارش شما بیرون بر خواهد بود و امکان سرو غذا در رستوران و فست فود را نخواهید داشت. 

سایت دلینو دارای بخش تخفیف نیز می باشد شما در صورتی می توانید از تخفیفات ما بهره مند شوید که پرداخت خود را به صورت آنلاین انجام دهید و این تخفیفات شامل پرداخت در محل نخواهد بود.

ثبت رستوران در دلینو

هر رستوران و فست فود می تواند اطلاعات خود را در این سایت ثبت کند. از جمله مزایای این سایت این است که شما می توانید زمان سفارش گیری خود را تنظیم کنید. همچنین حداقل میزان سفارش خود را نیز مشخص کنید. دلینو این امکان را در سایت خود قرار داده است تا تخفیفات اینترنتی برای رستوران خود ایجاد کنید و غذاهای روزانه و یا در زمان خاص را در این سایت و اپلیکیشن تنظیم کنید.

شما می توانید منو رستوران خود را مدیریت کنید و از فروش اینترنتی خود گزارشی را مشاهده نمایید. دلینو فقط یک سایت به عنوان ارائه دهنده و معرفی کننده خدمات رستوران ها می باشد و هیچ مسئولیتی در این زمینه ندارد. قیمت هایی که در سایت مشاهده می کنید از منو خود رستوران ها بوده و ارسال و تهیه غذا از طرف خود رستوران می باشد.

خدمات ویژه دلینو

اگر از پخت وپز غذا خسته شده اید و حوصله طی کردن و رفتن به رستوران را ندارید میتوانید با استفاده از دلینو به راحتی و به سرعت غذای مدنظر خود رادریافت کنید. سفارش آنلاین غذا ازبهترین رستوران ها و وفست فودی ها یکی از امتیازات دلینو است. دلینو دارای سایت و اپیکیشن تحت اندروید و IOS میباشد شما میتوانید بااستفاده از آنها به راحتی از خدمات آن بهره مند شوید.

دلینو دارای دسته بندی های مختلف می باشد که شما با استفاده از آنها میتوانید سفارشات مد نظر خود را به راحتی پیدا کرده وآن را ثبت نمایید ، شما با ورود به سایت با دسته بندی هایی از قبیل دسته های محبوب غذاها می تونید از غذاهایی که در رستوران ها سرو بهره مند شوید.یه بخش مهم دیگه در دلینو این است که رستوران های تخفیف دار را به شما معرفی می کند. شما میتوانید از قیمت های به صرفه تر متناسب با نیاز خود استفاده کنید. در دلینو شما میتوانید پر سفارش ترین غذاها را مشاهده کرده واز بین این غذاها بهترین انتخاب رو داشته باشید. از دیگرخدماتی که سایت دلینو دارا میباشد این است که شما میتوانید از جدید ترین رستوران های عضو محدوده خود مطلع شده وازسفارشات غذاهای آن ها استفاده کنید، تمامی این خدمات در داخل اپیکیشن دلینو موجود میباشد که میتوانید با نصب آن بر روی موبایل یا تبلت تحت اندرویدی بهره مند شوید. علاوه بر این اپ تحت وب این سایت برای گوشی ایفون امکانات سفاشر غذا را فراهم کرده است.

 





:: برچسب‌ها: دلینو , سفارش غذا , ثبت رستوران , غذا , پیک غذا , فست فود , سفارش سریع , ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: